Hledáme organizovanou a samostatnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře a bude oporou celému týmu.
💜 Staňte se srdcem našeho centra PORT
(a podpořte hladký chod místa, kde pomáháme obětem sexuálního násilí)
Jsme proFem – už 30 let pomáháme obětem domácího a sexuálního násilí. Nabízíme sociální a právní poradenství, krizovou intervenci i psychoterapii. Ročně podpoříme více než 1000 klientek a klientů, vystupujeme v médiích a společně s dalšími organizacemi zlepšujeme systém pomoci obětem.
V lednu 2024 jsme v Praze otevřeli PORT – první specializované centrum pro oběti sexuálního násilí v Česku, které poskytuje komplexní podporu – propojuje sociální, právní, krizovou i terapeutickou pomoc.
Do našeho centra hledáme organizovanou a samostatnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře a bude oporou celému týmu.
🧩 Co bude Vaším úkolem?
- Koordinovat a zodpovídat za plynulý chod kanceláře a krizového bytu (telefonáty, pochůzky, objednávky, správa recepce, organizace a zajištění pracovních míst)
- Zajišťovat správu a prevenci závad, komunikaci s dodavateli, pronajímatelem a partnery
- Organizovat schůzky, porady, pracovní cesty a interní eventy (včetně přípravy místností, techniky a občerstvení)
- Spravovat rozpočty kanceláře, sledovat výdaje, vybírat dodavatele a hlídat plnění smluvních podmínek
- Zajišťovat administrativu: vyřizovat poštu, spravovat datovou schránku, firemní disk, složky a tabulky, archivovat dokumenty a koordinovat správu dokumentace napříč týmy
- Podílet se na firemních procesech: onboarding, offboarding, fakturace, cenové nabídky, hlídání platebního kalendáře, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny, podpora koordinace náboru, BOZP aj.
- Zajišťovat péči o techniku (tiskárna, počítače, mobilní telefony) ve spolupráci s externí IT podporou
- Poskytovat administrativní podporu týmu a řešit operativní požadavky (pomoc s tvorbou prezentací a PR materiálů (Canva) aj).
🕒 Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:30–17:00
👩💻 Koho hledáme
- Máte minimálně SŠ vzdělání a min. 1 rok zkušenosti v administrativě nebo back office
- Máte milé, vstřícné a profesionální vystupování
- Máte proaktivní přístup k řešení problémů, praktické uvažování a chuť pomáhat tam, kde je potřeba
- Máte organizační schopnosti a smysl pro pořádek, umíte dodržovat termíny.
- Jste pečlivá a umíte věci dotahovat do konce
- Máte dobrou znalost práce na PC a máte pozitivní vztah k moderním technologiím: používáme Google Workspace, Office, Slack, Asana, Canva
- Výhodou je angličtina na komunikativní úrovni
💜 Co u nás najdete
- Pracovní smlouva na plný úvazek
- Mzda od 36 000 - 40 000 Kč
- 5 týdnů dovolené + 4 sick days + 2 relax days + věrnostní dny dovolené navíc (až 5)
- Příspěvek na Multisport kartu
- Příspěvek na vzdělávání
- Podpora profesního růstu
- Moderní zázemí v centru PORT v Praze-Břevnově 🏢
- Vstřícná organizační kultura založená na důvěře, kvalitě služeb a feministických principech
- Práci, která má hluboký smysl
📍 Plný úvazek | Nástup dohodou | Pracovní smlouva
💌 Zní to jako práce pro vás? Pošlete nám svůj životopis a pár vět o tom, proč vás tato role zaujala na adresu ludmila.hasmanova@profem.cz. Těšíme se na setkání! 💜
