Otevíráme novou pozici: Office manažerka

← zpět na Kariéra

Hledáme organizovanou a samostatnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře a bude oporou celému týmu.

💜 Staňte se srdcem našeho centra PORT
(a podpořte hladký chod místa, kde pomáháme obětem sexuálního násilí)

Jsme proFem – už 30 let pomáháme obětem domácího a sexuálního násilí. Nabízíme sociální a právní poradenství, krizovou intervenci i psychoterapii. Ročně podpoříme více než 1000 klientek a klientů, vystupujeme v médiích a společně s dalšími organizacemi zlepšujeme systém pomoci obětem.

V lednu 2024 jsme v Praze otevřeli PORT – první specializované centrum pro oběti sexuálního násilí v Česku, které poskytuje komplexní podporu – propojuje sociální, právní, krizovou i terapeutickou pomoc.

Do našeho centra hledáme organizovanou a samostatnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře a bude oporou celému týmu.

🧩 Co bude Vaším úkolem?

  • Koordinovat a zodpovídat za plynulý chod kanceláře a krizového bytu (telefonáty, pochůzky, objednávky, správa recepce, organizace a zajištění pracovních míst)
  • Zajišťovat správu a prevenci závad, komunikaci s dodavateli, pronajímatelem a partnery
  • Organizovat schůzky, porady, pracovní cesty a interní eventy (včetně přípravy místností, techniky a občerstvení)
  • Spravovat rozpočty kanceláře, sledovat výdaje, vybírat dodavatele a hlídat plnění smluvních podmínek
  • Zajišťovat administrativu: vyřizovat poštu, spravovat datovou schránku, firemní disk, složky a tabulky, archivovat dokumenty a koordinovat správu dokumentace napříč týmy
  • Podílet se na firemních procesech: onboarding, offboarding, fakturace, cenové nabídky, hlídání platebního kalendáře, příprava podkladů pro účetní, vedení pokladny, podpora koordinace náboru, BOZP aj.
  • Zajišťovat péči o techniku (tiskárna, počítače, mobilní telefony) ve spolupráci s externí IT podporou
  • Poskytovat administrativní podporu týmu a řešit operativní požadavky (pomoc s tvorbou prezentací a PR materiálů (Canva) aj).

🕒 Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:30–17:00

👩‍💻 Koho hledáme

  • Máte minimálně SŠ vzdělání a min. 1 rok zkušenosti v administrativě nebo back office
  • Máte milé, vstřícné a profesionální vystupování
  • Máte proaktivní přístup k řešení problémů, praktické uvažování a chuť pomáhat tam, kde je potřeba
  • Máte organizační schopnosti a smysl pro pořádek, umíte dodržovat termíny.
  • Jste pečlivá a umíte věci dotahovat do konce
  • Máte dobrou znalost práce na PC  a máte pozitivní vztah k moderním technologiím: používáme Google Workspace, Office, Slack, Asana, Canva
  • Výhodou je angličtina na komunikativní úrovni

💜 Co u nás najdete

  • Pracovní smlouva na plný úvazek
  • Mzda od 36 000 - 40 000 Kč
  • 5 týdnů dovolené + 4 sick days + 2 relax days + věrnostní dny dovolené navíc (až 5)
  • Příspěvek na Multisport kartu
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Podpora profesního růstu
  • Moderní zázemí v centru PORT v Praze-Břevnově 🏢
  • Vstřícná organizační kultura založená na důvěře, kvalitě služeb a feministických principech
  • Práci, která má hluboký smysl

📍 Plný úvazek | Nástup dohodou | Pracovní smlouva

 💌 Zní to jako práce pro vás? Pošlete nám svůj životopis a pár vět o tom, proč vás tato role zaujala na adresu ludmila.hasmanova@profem.cz. Těšíme se na setkání! 💜